Przed zabiegiem upewnij się czy nie masz przeciwwskazań do wybranego zabiegu.

  • Pamiętaj, że przed zabiegiem musisz być całkowicie zdrowy (brak stanów zapalnych w organizmie).
  • Jeśli jesteś po antybiotykoterapii, zapytaj się o okres, który musi być zachowany między zakończeniem ich zażywania a zabiegiem.
  • Upewnij się, czy skóra na obszarze zabiegowym nie jest uszkodzona.
  • nie pij kawy oraz napoi energetycznych,
  • nie pij alkoholu,
  • nie zażywaj leków przeciwbólowych,
  • nie korzystaj z solarium,
  • jeśli masz tendencję do opryszczki, zażyj leki przeciwwirusowe (takie jak Heviran) oraz kontynuuj ich przyjmowanie przez 5 do 7 dni.
  • ostatnio przebytych chorobach,
  • przyjmowanych lekach,
  • chorobach przewlekłych,
  • ostatnio przebytych zabiegach i operacjach.

Jeśli Twój zabieg to rozpuszczenie kwasu hialuronowego, pamiętaj o tym, by zrobić test alergiczny na jad pszczoły (owadów bąko-pszczelich). Test wykonasz w ALABie, koszt to ok. 50zł. Na wyniki oczekuje się 4-5 dni. Prosimy o przekazanie nam wydruku z wynikiem testu.

Pamiętaj, by dokładnie zapoznać się ze zgodą, którą otrzymasz przed zabiegiem. W niej zawarte są ważne informacje o zabiegu oraz możliwych powikłaniach.

§ 1

Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin salonu, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w salonie kosmetycznym Beauty Manager Sandra Lewińska, ul 4go marca 29a, 75-708 Koszalin, zwanego dalej „Salonem”.

2. Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego, zwanego dalej „Zabiegiem”.

3. Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu wyrażenia świadomej zgody na Zabieg aż do jego zakończenia.

4. Niniejszy regulamin nie jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i dotyczy wyłącznie usług świadczonych w placówkach stacjonarnych.

§ 2 Klienci

1. Klientem Salonu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.

2. Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną pisemną zgodą obojga opiekunów prawnych lub wyłącznego opiekuna, lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.

Płatność

1. Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne. Cennik Zabiegów jest dostępny w Salonie oraz dostępny w Internecie pod adresem: www.beautymanager.pl

2. Ceny zawarte w ofercie  i na stronie internetowej, mogą ulec zmianie. Nie dotyczy to wcześniej zakupionych karnetów, pakietów i bonów upominkowych. W przypadku zmiany cennika, klient będzie informowany o tym przed wykonaniem zabiegu.

3. Promocje nie łączą się z innymi promocjami i rabatami, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej w ofercie specjalnej.

4. Promocje salonowe dotyczą zabiegów wybranych z oferty salonu Beauty Manager.

5. Czas trwania salonowych promocji oraz rodzaj zabiegów objętych promocją w danym okresie, określany jest przez salon Beauty Manager. Wszystkie powyższe informacje podane są każdorazowo w aktualnej promocji salonu.

6. Vouchery zniżkowe–kwotowe/promocyjne na wizyty można wykorzystać tylko na wybrany zabieg określony na voucherach, w wyznaczonym czasie. Czas ważności vouchera, to 3 miesiące od dnia zakupu.

7. Karnet zakupiony w Beauty Manager należy wykorzystać w ciągu 3 miesięcy od dnia zakupu.

8. Przekładanie lub odwoływanie wizyty z ważnym bonem upominkowym/voucherem/karnetem następuje 24h przed wizytą w salonie.

9. Jeżeli osoba dysponująca bonem upominkowym/voucherem/karnetem nie przyjdzie na umówioną godzinę i nie powiadomi o swojej nieobecności, Beauty Manager traktuje to jako usługę zrealizowaną.

10. Bon upominkowy/zaproszenie jest wypisywany dla konkretnej osoby, na określoną kwotę lub na konkretnie wybrane zabiegi.

11. W przypadku przełożenia wizyty więcej niż 1 raz obowiązuje wpłata zadatku w kwocie 30% od wartości zabiegu. Zadatek jest bezzwrotny w przypadku kolejnego przełożenia lub nie odbycia wizyty. 3 krotne przełożenie wizyty z powodów nie związanych z pracą salonu skutkuje unieważnieniem vouchera.

12. Beauty Manager nie ponosi odpowiedzialności, ani nie przewiduje rekompensaty w przypadku braku akceptacji regulaminu salonu przez osobę obdarowaną bonem/voucherem i/lub karnetem.

13. Bony/vouchery/karnety po dacie ważności nie będą realizowane.

14. Nie dopuszcza się możliwości zwrotu gotówki za zakupione bony/vouchery/karnety. Istnieje możliwość ich zamiany na inne usługi dostępne w salonie do wpłaconej/podanej kwoty.

15. Realizacja otrzymanych rabatów, bonów, karnetów oraz zakup usługi stanowi potwierdzenie, że klient akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.

16. W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką w kasie, płatność kartą płatniczą w terminalu, blik oraz płatności online.

17. Salon zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Salonie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę Zabiegu nie przysługują żadne roszczenia.

18. Skorzystanie z promocji zobowiązuje do płatności gotówką.

19. W Salonie dostępne są także Karnety, płatne z góry, uprawniające do skorzystania z określonej liczby Zabiegów w określonym czasie.